Podmioty realizujące zadania publiczne zobowiązane są posiadać elektroniczną skrzynkę podawczą.
Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym, w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP). UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.
W celu dostarczenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich dokumentu elektronicznego, należy zarejestrować się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl.
Przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej załatwią Państwo każdą sprawę należącą do kompetencji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich.
Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif (.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml.
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 5 megabajtów. W ramach usługi centralnej „Pismo ogólne” można dołączać pliki do 500 megabajtów. Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na ePUAP, użytkownik ma dostęp do sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych i doręczania dokumentów elektronicznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego:
1. W celu wysłania pisma, w ramach usługi centralnej, należy kliknąć na link:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/sprawy-ogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotu-publicznego-nowe
2. Następnie klikamy: Załatw sprawę.
3. W polu Ustaw/zmień adresata wpisujemy: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W PIEKARACH ŚLĄSKICH.
4. Poniżej pojawi się odnaleziony adresat (klikamy na niego myszką).
Elektroniczna skrzynka podawcza obsługuje, zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny, jak i jego darmowy odpowiednik, czyli profil zaufany ePUAP. Profil zaufany ePUAP może założyć każda pełnoletnia osoba na platformie epuap.gov.pl.
Biblioteka szkolna z przyjemnością ogłasza listę uczniów, którzy w poprzednim roku szkolnym 2020/2021 mieli najwięcej wypożyczonych książek na swoim koncie:
uczniowie z największą ilością wypożyczonych książek:
l. p. |
klasa |
Imię i nazwisko |
Ilość wypożyczonych książek |
1. |
1b |
Weronika Jurek |
36 |
2. |
2b |
Weronika Skórka |
33 |
3. |
2b |
Jakub Sówka |
27 |
4. |
2a |
Zuzanna Żydziok |
26 |
5. |
1b |
Lena Wójcik |
19 |
6. |
2b |
Zofia Wiśniewska |
17 |
7. |
1a |
Nikola Pytlik |
15 |
1b |
Olivia Łukaszyńska |
||
8. |
2a |
Wiktoria Szędrecka |
14 |
9. |
3b |
Zuzanna Ciupka |
13 |
Uczennica Weronika Jurek, która zajęła pierwsze miejsce w nagrodę otrzymała pamiątkową siateczkę z biblioteki oraz książkę, a Weronika Skórka za drugie miejsce również otrzymała drobny upominek.
Wszystkim uczniom gratuluję i zachęcam do aktywnego korzystania z oferty biblioteki szkolnej.
M. Samól
Od 23.04.2021 do 30.04.2021 rodzic
składa w postaci pisemnego oświadczenia
potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do szkoły.
Potwierdzenie można wysłać również mailowo - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://www.zs-p2.edu.pl
Data publikacji strony internetowej: 2013-09-01.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-31.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
- Strona umożliwia zmianę rozmiaru liter za pomocą ikon znajdujących się w górnym prawym rogu w danym artykule.
- Powiększyć lub pomniejszyć oglądaną stronę internetową, nie zmieniając wielkości pozostałych elementów na ekranie można za pomocą skrótów klawiaturowych:
- Powiększanie strony: naciśnij Ctrl i plus +
- Pomniejszanie strony: naciśnij Ctrl i minus -
- Resetowanie powiększenia: naciśnij Ctrl + 0
- Brak zastosowania kontrastu.
- Brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne.
- Umieszczone w serwisie filmy pochodzą z serwisu You Tube i nie mają dołączonych napisów.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-31.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dorota Zając, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 287-99-06. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury odwoławczej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
-
Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich przy ul. Rycerskiej 15a.
-
Do budynku prowadzą wejścia: główne do szkoły (piwnica - szatnia, po schodach na parter), drugie do przedszkola.
-
Klatki schodowe pomiędzy piętrami są wyposażone jedynie w schody.
-
W budynku nie ma windy.
-
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
-
W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub
w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. -
Na parkingu wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Kontakt z Zespołem Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Piekarach Śląskich możliwy jest w szczególności poprzez:
-
korzystanie z poczty elektronicznej – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
przesyłanie faksów na numer (32) 287 99 06,
-
korespondencję pisemną na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 ul. Rycerska 15a, 41-948 Piekary Śląskie.
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego,
w tym terminy składania dokumentów,
do klas I publicznych szkół podstawowych,
a także klas wyższych niż klasa I oddziałów sportowych
w publicznych szkołach podstawowych
na rok szkolny 2021/2022
Lp. |
Rodzaj czynności |
Terminy |
Terminy |
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 08.03.2021 do 22.03.2021 |
od 15.06.2021 do 22.06.2021 |
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy – Prawo oświatowe |
od 23.03.2021 do 16.04.2021 |
od 23.06.2021 do 30.06.2021 |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
19.04.2021 |
01.07.2021 |
4. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia |
od 23.04.2021 do 30.04.2021 |
od 02.07.2021 do 08.07.2021 |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
05.05.2021 |
10.07.2021 |